Ad rem Public Relations > Doświadczenia  > Współpraca stała

Bank DnB NORD Polska
Braun
DHL Express (Poland)
DHL Global Forwarding
Lotos Dynamic Rally Team
First Data Polska
FoodCare
Gillette
GMAC Commercial Finance
NextiraOne Polska
Optopol Handlowy
Oral-B
Polskie Jadło
Zelmer

Klient: NextiraOne Polska Sp. z o.o., integrator usług i rozwiązań telekomunikacyjnych

Cel współpracy: zbudowanie i umacnianie wizerunku NextiraOne Polska w mediach i otoczeniu biznesowym firmy

Działania: W chwili nawiązania współpracy z Agencją firma NextiraOne Polska, mimo wieloletniej obecności na rynku pod nazwą Alcatel e-Business Distribution, była zupełnie nieznana dziennikarzom tytułów branżowych, ogólnoinformacyjnych i biznesowych, co potwierdziła przeprowadzona ankieta. W pierwszym roku współpracy działania Agencji skoncentrowały się na zbudowaniu w mediach świadomości firmy i jej oferty. W kolejnych latach Agencja prowadziła i prowadzi nadal działania umacniające znajomość firmy wśród dziennikarzy, kreując jednocześnie
i wzmacniając wizerunek prezesa oraz grupy kluczowych ekspertów. W ramach kompleksowej obsługi firmy, Agencja zapewnia także usługi doradztwa i wsparcia w obszarach komunikacji wewnętrznej i B2B, działalności charytatywnej
i sponsoringowej oraz działań w sytuacjach kryzysowych.

Efekty: Działania Agencji mierzone liczbą wycinków to blisko 1 900 publikacji, w tym  prawie 250 eksperckich wypowiedzi i wywiadów prezesa firmy oraz innych kluczowych osób w mediach branżowych, biznesowych
i ogólnoinformacyjnych wygenerowanych od początku współpracy w roku 2003.

   

Ad rem Public Relations
ul. Bukowińska 10 lok. 218
02-703 Warszawa


Wyślij e-mail z formularza kontaktowego
Polityka prywatności   |   Zasady korzystania