Klient: NextiraOne Polska Sp. z o.o., integrator usług i rozwiązań telekomunikacyjnych
Cel współpracy: zbudowanie i umacnianie wizerunku NextiraOne Polska w mediach i otoczeniu biznesowym firmy
Działania: W chwili nawiązania współpracy z Agencją firma NextiraOne Polska, mimo wieloletniej obecności na rynku pod nazwą Alcatel e-Business Distribution, była zupełnie nieznana dziennikarzom tytułów branżowych, ogólnoinformacyjnych i biznesowych, co potwierdziła przeprowadzona ankieta. W pierwszym roku współpracy działania Agencji skoncentrowały się na zbudowaniu w mediach świadomości firmy i jej oferty. W kolejnych latach Agencja prowadziła i prowadzi nadal działania umacniające znajomość firmy wśród dziennikarzy, kreując jednocześnie
i wzmacniając wizerunek prezesa oraz grupy kluczowych ekspertów. W ramach kompleksowej obsługi firmy, Agencja zapewnia także usługi doradztwa i wsparcia w obszarach komunikacji wewnętrznej i B2B, działalności charytatywnej
i sponsoringowej oraz działań w sytuacjach kryzysowych.
Efekty: Działania Agencji mierzone liczbą wycinków to blisko 1 900 publikacji, w tym prawie 250 eksperckich wypowiedzi i wywiadów prezesa firmy oraz innych kluczowych osób w mediach branżowych, biznesowych
i ogólnoinformacyjnych wygenerowanych od początku współpracy w roku 2003.
|