Klient: DHL Global Forwarding Sp. z o.o., dostawca usług frachtu lotniczego i morskiego
Cel współpracy: zbudowanie i umacnianie wizerunku DHL Global Forwarding w mediach i otoczeniu biznesowym firmy
Działania: Obecnie działania Agencji koncentrują się na umacnianiu wizerunku firmy w mediach branżowych
i biznesowych na bazie wizerunku prezesa-eksperta oraz profesjonalnej wiedzy i doświadczenia kluczowych osób firmy. Działania PR koncentrują się w obszarze Media Relations oraz komunikacji B2B (spotkania dla obecnych
i potencjalnych klientów). Agencja świadczy także Klientowi usługi doradztwa i wsparcia w zakresie działalności charytatywnej, sponsoringowej i reklamowej.
Efekty: Epracy Agencji mierzone liczbą wycinków to ponad 500 publikacji wygenerowanych w okresie półtora roku,
w tym blisko 70 eksperckich wypowiedzi i wywiadów prezesa firmy oraz innych kluczowych osób w mediach branżowych, biznesowych i ogólnoinformacyjnych.
|