Klient: DHL Express (Poland) Sp. z o.o.
Cel współpracy: zbudowanie i umacnianie wizerunku DHL Express w mediach i otoczeniu biznesowym firmy
Działania: Działania realizowane przez Agencję w ramach stałej współpracy koncentrowały się na zbudowaniu
i umacnianiu wizerunku firmy w mediach branżowych i biznesowych na bazie wizerunku prezesa-eksperta
oraz profesjonalnej wiedzy i doświadczenia kluczowych osób firmy. Działania PR skupiały się w obszarze Media Relations oraz komunikacji B2B. Istotnym elementem działań była komunikacja w okresie zmiany (fuzja firm),
a także komunikacja kryzysowa. W ramach realizacji pozostałych działań z zakresu komunikacji zewnętrznej, Agencja współuczestniczyła w projektach związanych z prowadzoną przez Klienta działalnością sponsoringową i charytatywną (m.in. sponsoring drużyny kolarskiej, współpraca z Polską Akcją Humanitarną i Wielką Orkiestrą Świątecznej Pomocy, itp.), a także projektach CSR takich, jak autorski program DHL Express „ Praktyka dla logistyka” w ramach współpracy z wyższymi uczelniami. Agencja świadczyła również Klientowi usługi doradztwa i wsparcia w zakresie komunikacji wewnętrznej oraz działalności sponsoringowej i reklamowej.
Efekty: Efekty pracy Agencji mierzone liczbą wycinków to blisko 1 800, w tym ponad 230 eksperckich wypowiedzi
i wywiadów prezesa firmy oraz innych kluczowych osób w mediach branżowych, biznesowych i ogólnoinformacyjnych wygenerowanych w okresie 4 lat współpracy..
|