Ad rem Public Relations > Doświadczenia  > Współpraca stała

Bank DnB NORD Polska
Braun
DHL Express (Poland)
DHL Global Forwarding
Lotos Dynamic Rally Team
First Data Polska
FoodCare
Gillette
GMAC Commercial Finance
NextiraOne Polska
Optopol Handlowy
Oral-B
Polskie Jadło
Zelmer

Klient: DHL Express (Poland) Sp. z o.o.

Cel współpracy: zbudowanie i umacnianie wizerunku DHL Express w mediach i otoczeniu biznesowym firmy

Działania: Działania realizowane przez Agencję w ramach stałej współpracy koncentrowały się na zbudowaniu
i umacnianiu wizerunku firmy w mediach branżowych i biznesowych na bazie wizerunku prezesa-eksperta
oraz profesjonalnej wiedzy i doświadczenia kluczowych osób firmy. Działania PR skupiały się w obszarze Media Relations oraz komunikacji B2B. Istotnym elementem działań była komunikacja w okresie zmiany (fuzja firm),
a także komunikacja kryzysowa. W ramach realizacji pozostałych działań z zakresu komunikacji zewnętrznej, Agencja współuczestniczyła w projektach związanych z prowadzoną przez Klienta działalnością sponsoringową i charytatywną (m.in. sponsoring drużyny kolarskiej, współpraca z Polską Akcją Humanitarną i Wielką Orkiestrą Świątecznej Pomocy, itp.), a także projektach CSR takich, jak autorski program DHL Express „ Praktyka dla logistyka” w ramach współpracy z wyższymi uczelniami. Agencja świadczyła również Klientowi usługi doradztwa i wsparcia w zakresie komunikacji wewnętrznej oraz działalności sponsoringowej i reklamowej.

Efekty: Efekty pracy Agencji mierzone liczbą wycinków to blisko 1 800, w tym ponad 230 eksperckich wypowiedzi
i wywiadów
prezesa firmy oraz innych kluczowych osób w mediach branżowych, biznesowych i ogólnoinformacyjnych wygenerowanych w okresie 4 lat współpracy..

   

Ad rem Public Relations
ul. Bukowińska 10 lok. 218
02-703 Warszawa


Wyślij e-mail z formularza kontaktowego
Polityka prywatności   |   Zasady korzystania