Ad rem Public Relations > Doświadczenia  > Wydarzenia specjalne

DHL Express (Poland)
DHL Global Forwarding
DHL Solutions
Europejski Fundusz Leasingowy
First Data Polska
Gillette
Interminglass
Polskie Jadło
Procter& Gamble Polska

Klient: DHL Express (Poland) Sp. z o.o.

Wydarzenie: Sprzątanie Świata z DHL Express
Opis: Doroczna jesienna akcja pracowników DHL Express (Poland), w trakcie której porządkowane były wybrane tereny leśne (okolice Warszawy, Poznania, Trójmiasta i Katowic). Impreza organizowana przez Agencję w ramach wsparcia komunikacji wewnętrznej w okresie trzech kolejnych lat dla wszystkich oddziałów firmy na terenie całej Polski, wymagająca spełnienia szeregu specyficznych wymagań m.in. zezwoleń władz lokalnych, kryteriów sanitarnych, odpowiednich środków transportu, itp.
Liczba uczestników ogółem: 700

Wydarzenie: Otwarcie terminali DHL Express
Opis: Cykl imprez na terenie całej Polski, w ramach którego Agencja zorganizowała otwarcia trzech terminali DHL Express (Poland) na terenie Wrocławia, Gdańska i Łodzi. Po części merytorycznej z udziałem przedstawicieli władz lokalnych, bankiet z częścią artystyczną dla wszystkich uczestników imprezy (władze, przedstawiciele DHL, klienci, media).
Liczba uczestników ogółem: 250

Wydarzenie: Imprezy dla kierownictwa firmy DHL Express
Opis: Cykliczne dwudniowe spotkania dla wyższej kadry zarządzającej firmy oraz spotkania dla kierowników niższego szczebla, mające na celu zapoznanie pracowników z elementami nowych strategii sprzedaży, organizowane przez Agencję w ramach wsparcia komunikacji wewnętrznej cztery lata z rzędu w okolicach Warszawy. Część merytoryczna imprez przygotowana w postaci gier i quizów, część rozrywkowa i integracyjna.
Liczba uczestników ogółem: 250

Wydarzenie: Misja Specjalna DHL Express
Opis: Gra terenowa dla przedstawicieli mediów, której scenariusz oparty był na założeniach strategii korporacyjnej DPWN „ Robimy rzeczy niemożliwe” . W trakcie imprezy podzieleni na kilka grup operacyjnych dziennikarze mieli za zadanie odnalezienie uprowadzonego przez nieznanych sprawców prezesa DHL Express. W trakcie zadania uczestnicy gry korzystali m.in. z funkcjonalności systemu śledzenia przesyłek DHL Express.
Liczba uczestników: 30

Wydarzenie: Otwarcie Centrum Obsługi Klienta DHL Express (Poland)
Opis: Agencja odpowiedzialna była za organizację, logistykę i pełną obsługę medialną otwarcia największego w branży logistycznej w Polsce centrum obsługi klienta. W ramach projektu odbyło się oficjalne otwarcie Centrum dla zaproszonych gości (w tym przedstawicieli władz Łodzi i województwa) i dziennikarzy oraz uroczysta kolacja dla grupy kluczowych klientów DHL Express.
Liczba uczestników: 160

Wydarzenie: Spotkanie najwyższego światowego kierownictwa firmy w Krakowie
Opis: Agencja była odpowiedzialna za kompleksową organizację zarówno oficjalnej (merytorycznej), jak i nieoficjalnej części pięciodniowego spotkania. W ramach realizacji prestiżowego z uwagi na najwyższą rangę gości projektu Agencja zajęła się pełną logistyką imprezy (noclegi, transport, w tym limuzyny i dorożki, wyżywienie, wynajem sal konferencyjnych, upominki dla gości, itp.). W czasie wolnym gościom zapewnionych zostało szereg atrakcji, w tym zwiedzanie nieudostępnianych na co dzień galerii Wawelu połączone z bankietem na zamku, wizyta w Kopalni Soli w Wieliczce wraz z uroczystą kolacją, zwiedzanie Krakowa, Tyńca oraz zabytkowych sztolni w Tarnowskich Górach, spływ kajakowy Wisłą, wizytę na terenie dawnego obozu koncentracyjnego w Oświęcimiu, specjalny program zwiedzania Nowej Huty, itp.  
Liczba uczestników: 25

   

Ad rem Public Relations
ul. Bukowińska 10 lok. 218
02-703 Warszawa


Wyślij e-mail z formularza kontaktowego
Polityka prywatności   |   Zasady korzystania