Działamy na rynku od roku 2002. Posiadamy kilkunastoletnie doświadczenie we współpracy z polskimi i międzynarodowymi firmami i korporacjami w zakresie Public Relations, które pozwala na wnikliwą obserwację wciąż ewoluującego polskiego rynku, a co za tym idzie –
na oferowanie Klientom narzędzi adekwatnych do aktualnej sytuacji.
Powstająca w roku 2002 Agencja Ad rem Public Relations była odpowiedzią na potrzeby i oczekiwania Klientów podyktowane zmieniającymi się warunkami rynkowymi. Agencja rozpoczęła swoją działalność od obsługi Klientów z sektorów FMCG/Consumer Products i usługowego, szybko stając się profesjonalnym partnerem biznesowym, świadczącym usługi oparte o najwyższe standardy etyczne. Doświadczenia konsultantów Agencji pozwoliły w roku 2003 poszerzyć zakres jej działalności na sektor teleinformatyczny, zaś rok później – finansowy. W roku 2006 Agencja podpisała umowę stowarzyszeniową z Adlexis Associates International, dzięki której działa globalnie korzystając
ze wsparcia w zakresie know-how oraz międzynarodowych doświadczeń zrzeszonych w niej niezależnych podmiotów.
Od samego początku swojej działalności Agencja opracowuje i realizuje kompleksowe strategie komunikacyjne obejmujące PR korporacyjny i PR produktowy oraz komunikację B2B, specjalizując się w relacjach z mediami (Media Relations). Zakres kompetencji konsultantów Agencji obejmuje również doradztwo strategiczne
oraz prowadzenie działań z obszaru komunikacji wewnętrznej, komunikacji z otoczeniem biznesowym
oraz komunikacji kryzysowej. Rozwijając się wraz z rynkiem, Agencja stale poszerza obszar prowadzonych działań komunikacyjnych (social media, blogi, RSS) wykorzystując w swojej pracy narzędzia takie, jak SEO PR, viral i desktop marketing, itp.
Ad rem Public Relations znalazła swoje miejsce na rynku dzięki profesjonalizmowi i rzetelności konsultantów
oraz kompleksowej i elastycznej ofercie. Atutem Agencji jest również szerokie portfolio niezależnych ekspertów, partnerów i podwykonawców zewnętrznych, wspierających ją w realizacji projektów, w tym wydarzeń specjalnych takich, jak otwarcia, jubileusze, panele dyskusyjne, debaty, prezentacje, spotkania z klientami, imprezy integracyjne,
pikniki firmowe, itp.
|