Ad rem Public Relations > Doświadczenia  > Projekty

Bank Millennium
Duracell
Eaton Power Quality
Fundacja Fundusz Wspó łpracy
JAJAH
MSI Polska
Nordea Życie
PKO Bank Polski
Royal Unibrew
Sybil.pl

Klient: marka Duracell (Procter& Gamble), światowy lider w produkcji długo działających baterii alkalicznych

Cel projektu: wsparcie medialne ogólnoeuropejskiego projektu „ Ranking Zabawek 2006 – Duracell pyta dzieci”

Działania: W organizowanym od roku 2000 Rankingu Zabawek, którego pomysłodawcą i organizatorem jest marka Duracell, jury stanowią dzieci w wieku od 5 do 10 lat, zaś dokonany przez nie wybór zabawek jest ostateczny
i nie podlega weryfikacji dorosłych. W ramach projektu Agencja była odpowiedzialna za stworzenie i realizację kompleksowej strategii komunikacji wydarzenia na polskim rynku. Współpracując z Klientem prowadziła biuro prasowe projektu realizujące działania Media Relations, a także współpracowała z ekspertami (psychologowie dziecięcy) i wspomagała Klienta w działaniach związanych z bezpośrednią realizacją badań (aktywności w przedszkolach na terenie wybranych miast).

Efekty: 62 publikacje prasowe dla miesięcznego projektu.

 

 

   

Ad rem Public Relations
ul. Bukowińska 10 lok. 218
02-703 Warszawa


Wyślij e-mail z formularza kontaktowego
Polityka prywatności   |   Zasady korzystania