Klient: marka Duracell (Procter& Gamble), światowy lider w produkcji długo działających baterii alkalicznych
Cel projektu: wsparcie medialne ogólnoeuropejskiego projektu „ Ranking Zabawek 2006 – Duracell pyta dzieci”
Działania: W organizowanym od roku 2000 Rankingu Zabawek, którego pomysłodawcą i organizatorem jest marka Duracell, jury stanowią dzieci w wieku od 5 do 10 lat, zaś dokonany przez nie wybór zabawek jest ostateczny
i nie podlega weryfikacji dorosłych. W ramach projektu Agencja była odpowiedzialna za stworzenie i realizację kompleksowej strategii komunikacji wydarzenia na polskim rynku. Współpracując z Klientem prowadziła biuro prasowe projektu realizujące działania Media Relations, a także współpracowała z ekspertami (psychologowie dziecięcy) i wspomagała Klienta w działaniach związanych z bezpośrednią realizacją badań (aktywności w przedszkolach na terenie wybranych miast).
Efekty: 62 publikacje prasowe dla miesięcznego projektu.
|