Ad rem Public Relations > Doświadczenia  > Współpraca stała

Bank DnB NORD Polska
Braun
DHL Express (Poland)
DHL Global Forwarding
Lotos Dynamic Rally Team
First Data Polska
FoodCare
Gillette
GMAC Commercial Finance
NextiraOne Polska
Optopol Handlowy
Oral-B
Polskie Jadło
Zelmer

Klient: Polskie Jadło S.A., sieć restauracji z tradycyjną kuchnią polską, produkcja i sprzedaż wyrobów gotowych

Cel współpracy: zbudowanie i umacnianie wizerunku marki Polskie Jadło w mediach i otoczeniu biznesowym firmy

Działania: Obecnie działania Agencji koncentrują się na umacnianiu wizerunku firmy w mediach branżowych
i biznesowych. W działaniach Media Relations wykorzystywany jest wizerunek i ekspercka wiedza prezesa firmy, Jana Kościuszko. Agencja realizuje również dla Klienta obsługę medialną corocznego projektu Wigilii dla Potrzebujących oraz prowadzi działania IR, świadcząc także usługi doradztwa i wsparcia w zakresie działalności B2B oraz zarządzania sytuacjami kryzysowymi.

Efekty: Tylko w przypadku jednorazowej obsługi akcji „ Wigilia dla potrzebujących” udało się wygenerować łącznie ponad 200 publikacji, w tym ponad 30 materiałów informacyjnych w stacjach telewizyjnych.

 

   

Ad rem Public Relations
ul. Bukowińska 10 lok. 218
02-703 Warszawa


Wyślij e-mail z formularza kontaktowego
Polityka prywatności   |   Zasady korzystania